  • Data: 2008-03-17 16:52:04
    Temat: Re: Odliczenie internetu.
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Remek wrote:

    > Autentyczne. W zeszłym roku usiłowałem
    > odliczyć wtdatki na internet za 2006r. Należność regulował mi sąsiad
    > (przez ścianę) ze swojego konta, a ja dawałem mu gotówkę. I US odmówił
    > uznania odliczenia, ponieważ wydatki nie były ich zdaniem prawidłowo
    > udokumentowane.

    A napisz jeszcze jak to wyglądało w praktyce.
    (nie chodzi mi o to kto ma rację, bo akurat US ma, ale o tryb w jakim się to
    odbyło
    w Twoim przypadku)
    US odmówił w jakim trybie?
    Byłeś wezwany do przedłożenia dokumentów
    uprawniających do ulgi w trybie wyjaśnienia,
    czy standardowa wyrywkowa kontrola PIT,
    czy z jakiegoś innego powodu sprawdzali dokumenty
    do odliczenia z tego tytułu.
    Składałeś korektę?