  • Data: 2008-03-17 19:34:14
    Temat: Re: Odliczenie internetu.
    Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:frmgh3$kng$1@news.onet.pl...
    > Jednym słowem jeśli klient dał mi fakturę z 3 miesięcznym terminem
    > płatności to fakturę mogę wrzucić w koszty dopiero po tych 3 miesiącach.
    > ????.
    > A jak jak nie zapłacę to klient nie ma przychodu ?????

    Mieszacie strasznie.
    Odliczenia netu są dla osób fizycznych nieprowadzących działalności.
    A takie osoby nie mają kosztów jako takich jak dla działalności.

    Do odliczenia netu potrzebny jest dowód zapłaty zgodnie z ustawą i tyle.
    FAktura wystawiona w grudniu 2007 ale zapłacona np. 2 stycznia 2008 jest do
    odliczenia dopiero w 2009 (PIT za 2008).

    JS