eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenie na cele zwiazane z wykonywanym zawodem - co to oznacza › Re: Odliczenie na cele zwiazane z wykonywanym zawodem - co to oznacza
    From: "piotrek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczenie na cele zwiazane z wykonywanym zawodem - co to oznacza
    Date: Mon, 7 Apr 2003 21:59:48 +0200

    nikt mi nie doradzi jak ponizej?

    przejrzalem archiwa ale nadal nie wiem, co znaczy zwiazany z
    wykonywanym zawodem

    czy naprawde wszystko zalezy od panienki z okienka? ;)))
    (sympatycznej oczywiscie :))

    czy ktos mial kontrole i jak takie udowodnianie wygladalo w
    praktyce?

    i jeszcze jedno pytanko - wyszedl problem rat - jesli kupuje cos
    na raty to jako koszt moge zaliczyc te raty, ktore zaplacilem w
    danym roku (tak mi wyszlo z archiwum), czy pozostale raty moge
    wykorzystac w uldze za kolejny rok (zakladajac ze te ulgi by
    pozostaly, co watpliwe)?

    wowczas oplacaloby sie kupowac na raty 3-4 miesiace przed koncem
    roku