  • 1. Data: 2006-05-09 00:10:42
    Temat: Odliczenie podatku VAT
    Od: "STACHUrka" <s...@i...pl>

    Witam mam pytanko
    Kiedys wygladalo to tak qpuje cos np w DDR przywoze do PL i oddaja mi VAT
    jak na granicy wypelnisz jakas tam deklaracje czy jakos tak to bylo,
    natomiast jak to wyglada obecnie w tej calej EU?
    np qpuje kamere video w DDR za 100EUR plus 17% VAT czyli za 117EUR wracam z
    nią do PL (a jestem obywatelem PL bylem np na wycieczce etc.), jestem na
    granicy i co dalej?

    --
    STACHUrka
    stachurka__@__inss.pl

  • 2. Data: 2006-05-09 03:39:13
    Temat: Re: Odliczenie podatku VAT
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 02:10:42 +0200, STACHUrka napisał(a):

> [...]
    > nią do PL (a jestem obywatelem PL bylem np na wycieczce etc.), jestem na

    Zatrzymałeś się w roku 1989 ???? DDR-u od tego roku już nie ma.

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 3. Data: 2006-05-09 04:35:32
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "STACHUrka" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > natomiast jak to wyglada obecnie w tej calej EU?

    Cała EU to jeden obszar celny, więc nic nie możesz dostać z powrotem.
    Podobnie jak nie dostajesz VAT, gdy jak kupując coś w innym mieście Polski.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 4. Data: 2006-05-09 06:42:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    http://www.senat.gov.pl/K6/DOK/UCH/003/020uch.htm

  • 5. Data: 2006-05-09 07:27:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 May 2006, STACHUrka wrote:

    > Kiedys wygladalo to tak qpuje cos np w DDR przywoze do PL i oddaja mi VAT

    ...a po drugiej stronie granicy płaciło się polski VAT.
    Tyle że sądząc z opisów całkiem sporo obywateli dopuszczało się oszustwa
    podatkowego, pobierając zwrot "graniczny" a nie płacąc podatku od
    wwiezionego towaru.

    > natomiast jak to wyglada obecnie w tej calej EU?

    Nie ma granicy celnej, nie pisali w gazetach? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-05-09 12:41:29
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605090924580.3720@athlon>,

> [...]
    > Tyle że sądząc z opisów całkiem sporo obywateli dopuszczało się oszustwa
    > podatkowego, pobierając zwrot "graniczny" a nie płacąc podatku od

    Protestuję. Nie dopuszczałem się żadnego oszustwa. W Polsce wtedy nie
    było VAT.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 7. Data: 2006-05-09 14:28:31
    Temat: Re: [OT] Odliczenie podatku VAT
    Od: "news.vogel..pl" <www#goldap..net>

    > Zatrzymałeś się w roku 1989 ???? DDR-u od tego roku już nie ma.

    chyba 1991/10...

  • 8. Data: 2006-05-09 15:53:20
    Od: "STACHUrka" <s...@i...pl>

    CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Cała EU to jeden obszar celny, więc nic nie możesz dostać z powrotem.
    > Podobnie jak nie dostajesz VAT, gdy jak kupując coś w innym mieście

    Dziekuje serdecznie, to jest wlasciwa odpowiedz na moje pytanie
    natomiast dla tych ktorzy nie qmaja oznajmiam iz DDR w mojej wypowiedzi to
    BUNDES REPUBLIK DEUTSCHLAND :) tylko domniemam ze jak bym napisal BRD nie
    wiedzial by nikt co mialem na mysli.
    --
    STACHUrka
    stachurka__@__inss.pl

  • 9. Data: 2006-05-09 15:55:55
    Od: "STACHUrka" <s...@i...pl>

    Zasadniczo ja sie nie pytalem co jest w gazetach i w ustawach tylko co mozna
    zrobic a czego nie mozna, jak wiecie zapewne w naszej IV czy tez V czy innej
    RP (juz sie pogubilem) nie idzie w parze ustawodawstwo z orzecznictwem
    naszych US lub nawet UC znam to z wlasnych doswiadczen niestety.

    --
    STACHUrka
    stachurka__@__inss.pl

  • 10. Data: 2006-05-09 16:44:46
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 17:53:20 +0200, STACHUrka napisał(a):

> [...]
    > BUNDES REPUBLIK DEUTSCHLAND :) tylko domniemam ze jak bym napisal BRD nie

    Uważasz ludzi na tej grupie za głąbów ???? jak nie chciałeś pisać BRD to
    trzeba było po polsku RFN
    --
    Mieczysław