  • 1. Data: 2005-02-23 15:40:41
    Temat: Odliczenie ubz. zdr.
    Od: "Dufte" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy w roku 2004 mozna bylo zaliczac w koszty prowadzenia dzialalnosci ta
    czesc ubezpieczenia zdrowotnego, ktora nie jest odliczana od podatku?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-02-23 16:22:25
    Temat: Re: Odliczenie ubz. zdr.
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dufte" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy w roku 2004 mozna bylo zaliczac w koszty prowadzenia dzialalnosci ta
    > czesc ubezpieczenia zdrowotnego, ktora nie jest odliczana od podatku?

    O ile mi wiadomo, nie bylo mozna !

    marekz

  • 3. Data: 2005-02-23 17:28:03
    Od: "mdruda" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy w roku 2004 mozna bylo zaliczac w koszty prowadzenia dzialalnosci ta
    > czesc ubezpieczenia zdrowotnego, ktora nie jest odliczana od podatku?

    Nie - Art. 23 ustawy o PDOF
    M.B.

  • 4. Data: 2005-02-24 07:42:43
    Od: "Dufte" <m...@p...onet.pl>

    Dziekuje za odpowiedz!
    Czy moge prosic o dokladny punkt w ustawie?

    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2005-02-24 14:05:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Feb 2005, Dufte wrote:

    >+ Czy moge prosic o dokladny punkt w ustawie?

    A wyściubić nos i wetknąć w niemal sąsiedni wątek "Ubezpieczenie
    zdrowotne" też możesz ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-02-24 14:23:24
    Od: "Dufte" <m...@p...onet.pl>

    Najmocniej przepraszam. Dzieje sie dziwna rzecz. Wyslalem dwa razy tego
    samego posta dlatego, ze pierwszego nie widze na liscie tematow. Napewno go
    wyslalem, ale go nie widze, a wiec odpowiedzi do niego rowniez nie mam na
    liscie. Nie rozumiem tego.:-))))

    Jeszcze raz dzieki za odpowiedz!

  • 7. Data: 2005-02-24 14:33:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ wyslalem, ale go nie widze, a wiec odpowiedzi do niego rowniez nie mam na

    Hm... Może sam siebie do killfile wrzuciłeś ??
    :)
    No nic, niezależnie że możesz sobie zajrzeć przez www (groups.google.pl)
    to zaaplikuję ci forward (i spec sygnaturkę ;)):

    Nie.
    Kilka razy było - art. 23.
    Art. 23. 1. Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    1) wydatków na:
    58) składek na ubezpieczenie zdrowotne, opłaconych w roku podatkowym
    przez podatnika zgodnie z przepisami o powszechnym ubezpieczeniu
    w Narodowym Funduszu Zdrowia,

    CAŁYCH składek...
    (owszem, źdzerstwo i nieporozumienie - bo to JEST koszt
    niezbędny, ustawodawca oskubuje bez umiaru :[ licząc
    od owej składki dodatkowy podatek)

    >+ Jeszcze raz dzieki za odpowiedz!

    ...no to coś na deser pod spodem !

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?

  • 8. Data: 2005-02-24 14:48:30
    Od: "Dufte" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > P: Dlaczego ???
    > O: Pisanie nad cytatem !
    > P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?

    Ok, koniec tematu! Ciekawa i madra uwaga :-)