  • Data: 2005-08-29 14:30:24
    Temat: Re: Odmowa wydania faktury
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8/28/2005 1:01 PM, Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > Kupiłem w Onecie i zapłaciłem na konto Onetu. Jednakże onet odmawia
    > wystawienia jakiegokolwiek pokwitowania, twierdzi, że pośredniczy tylko w
    > kontaktach z Holendrami. Jednakże twierdzi również, że Holendrzy również
    > nie wystawią mi faktury VAT, bo tak. W imię zasad.

    Ale o co Ci właściwie chodzi? Poniosłeś koszty, rachunek od Skype możesz
    dostać, jakikolwiek by on nie był wpisujesz w koszty i cześć. Że nie
    wystawiają faktury VAT? Nawet jakby wystawili ichniejszą fakturę z
    ichniejszym podatkiem od wartości dodanej to i tak nic Ci by z tego nie
    przyszło bo nie móglbyś takiej faktury odliczyć a jedynie wystąpić do
    luksemburskiego fiskusa o zwrot.

    --
    gefragt