    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobią?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 14:17:30 +0100

    "MartaW" [...]

    > Oczywiscie. Każdemu może się przytrafić.
    >
    > Ale dlaczego "poszła w zaparte" nie chcąc od razu poprawić tej
    > oczywistej pomyłki?

    Nie wiemy.
    Ale moze dlatego, ze "nie dalo sie"...
    System "zaksiegowal fakture" - i juz...

    > Klient poprosił (cytat z Lateta: "Poprosiłem więc o
    > poprawienie błędów i ponowny wydruk"), nie krzyczał, nie wyzywał, nie
    > "dokuczał".

    A Pani oswiadczyla, (wg relacji, bo moze poprosila?) ze ksiegowa moze zrobic
    korekte..
    MOZE byla mloda i nieoswiadzona, za malo czarujaco i bezradniesie
    usmiechnella?
    Moze gdyby od razu wyszla z za lady i padla na klana i rozplakala sie nie
    byloby problemu...

    > Skoro Lateta nie ma w okolicy

    Prosze sie nie gniewac. To dotyczylo dalszego tonu dyskusji.
    Wiele listow i konkluzna - dlaczego ja mam za idiotke robic noty
    korygujace..

    Boguslaw