  • 1. Data: 2002-12-08 18:06:46
    Temat: Odnowienie Certyfikatu ZUS
    Od: "Robert Kurkiewicz" <robert kurkiewicz@iscnet.pl>

    Odnowiłem Certyfikat ZUS wraz z nowym e mailem i mam problem żeby złożyć
    KEDU za LISTOPAD .Mam komunikat że mam porawić w KEDU OPCJE.Ale tam nic
    takiego nie ma.Proszę o POMOC
    Gdzie mogę znaleźć instrukcję do tego Programu?

    Robert

  • 2. Data: 2002-12-08 20:49:47
    Temat: Re: Odnowienie Certyfikatu ZUS
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kurkiewicz" <robert kurkiewicz@iscnet.pl> napisał w
    wiadomości news:at01vt$1hpq$1@news2.ipartners.pl...
    > Odnowiłem Certyfikat ZUS wraz z nowym e mailem i mam problem żeby złożyć
    > KEDU za LISTOPAD .Mam komunikat że mam porawić w KEDU OPCJE.Ale tam nic
    > takiego nie ma.Proszę o POMOC

    Cos niejasno piszesz ale mo ze to dlatego że wysłyszasz KEDU mailem i masz
    zdefiniowane parametry starego maila. W płatniku PE wejdz do
    APLIKACJA/PARAMETRY BIEŻĄCEGO PROFILU/ i tutaj zakładka KONFIGURACJA POCZTY
    ..podajesz dane dla poczty/nowego emaila
    albo olej maila i slij przez www ;))

    > Gdzie mogę znaleźć instrukcję do tego Programu?

    A na stronie ZUSu :))
    www.zus.pl
    www.zus.gov.pl

    i tam w zakładkach dotyczacyh płatnika musisz poszukać instrukcji

    Sark