  • Data: 2003-02-12 17:14:38
    Temat: Re: Odp: ZUS - Przekaz Elektroniczny
    Od: mm01 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pawel J napisał:

    > Nie wpisywałem nigdzie informacji o biurach rachunkowych,

    ja zlozylem tylko ZFA zmiane - dodalem Biuro

    > a wysyłam kilku

    ja tez

    > płatników z jednego klucza. I dokumenty dochodzą na 100%

    to fakt potwierdzam, baz zadnych zmian ustawien itp od 1 roku dziala pez
    problemow

    > A że na 100% to wiem stąd, że do poszczególnych płatników przychodza korekty
    > do robienia ale na pewno wina błędów nie leży po stronie kodowania i
    > wysyłania.
    > Jedyne o czym zus inforomował to upoważnienie wystawione przez płatnika
    > wysyłanego płatnikowi wysyłającemu. Wzoru niestety nie mam bo i nigdy tego
    > nie wypełniałem bo jeszcze nikt sie nie czepił
    > pawełJ

    zadnyc upowaznian nie mam rowniez,
    ZUS nie interesuje czy mam upowaznienie, tylko czy dokumenty sa w
    systemie, to strony Biuro - Płatnik powinno interesowac stosowne
    upowaznienie i umowa

    Pozdrawiam
    Mariusz M.