  • 1. Data: 2004-01-22 00:26:47
    Temat: Odsetki od konta a VAT7
    Od: Marcin Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>

    Witam,

    Czy odsetki od konta firmowego musze wyszczególniać na
    deklaracji VAT-7 w rubryce 19 (sprzedarz zwolniona od podaktu vat)?
    Jeśli tak to jak to się ma do odliczeń podatku vat (z tego co wyszukałem
    na grupie to odsetki od konta nie wpływają na odliczenia).
    I czy jeśli trzeba a do tej pory nie wyszczególniałem tej kwoty
    to czy muszę składać jakieś deklaracje korygujące?

    A i jeszcze jedno pytanie - czy jeśli bym wysłał do US VAT7 w najbliższy
    poniedziałek tj. 26 stycznie to czy to byłoby po terminie? (moim zdaniem
    nie bo 25 wypada w niedzielę, czyli w dzień wolny).

    Dąbek

  • 2. Data: 2004-01-22 06:55:50
    Temat: Re: Odsetki od konta a VAT7
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Dąbrowski" <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:bun5av$oro$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > I czy jeśli trzeba a do tej pory nie wyszczególniałem tej kwoty
    > to czy muszę składać jakieś deklaracje korygujące?
    -------------------------
    Jakie odsetki do deklaracji Vat ej chyba ci sie coś pomieszało gdzie tu
    sprzedaz ( no chyba że ja coś nie rozumiem.

    > A i jeszcze jedno pytanie - czy jeśli bym wysłał do US VAT7 w najbliższy
    > poniedziałek tj. 26 stycznie to czy to byłoby po terminie? (moim zdaniem
    > nie bo 25 wypada w niedzielę, czyli w dzień wolny).
    ----------------------------------
    Tak spoko można wysłać w poniedziałek

    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-22 06:59:17
    Od: biba <d...@i...pl>

    > skąd Ci się to wzięło ? Pierwsze słyszę, żeby ktoś chciał płacić vat od odsetek na
    koncie.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-01-22 07:21:29
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Czy odsetki od konta firmowego musze wyszczególniać na
    > deklaracji VAT-7 w rubryce 19 (sprzedarz zwolniona od podaktu vat)?

    Odsetki wpisujesz TYLKO do księgi w rubryce "pozostałe przychody", a nie do
    rejestru VAT.

    > A i jeszcze jedno pytanie - czy jeśli bym wysłał do US VAT7 w najbliższy
    > poniedziałek tj. 26 stycznie to czy to byłoby po terminie? (moim zdaniem
    > nie bo 25 wypada w niedzielę, czyli w dzień wolny).

    Deklarację można wysłać w poniedziałek.

    Tomek

  • 5. Data: 2004-01-22 09:31:16
    Od: Marcin Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > -------------------------
    > Jakie odsetki do deklaracji Vat ej chyba ci sie coś pomieszało gdzie tu
    > sprzedaz ( no chyba że ja coś nie rozumiem.

    Nie chodzi mi o to że mam płacić VAT od odsetek z konta firmowego,
    tylko o to że jest to przychód zwolniony od VAT i jako taki powinien
    znaleźć się w miesięcznej deklaracji VAT w rubryce 19 (która służy do
    wpisania kwoty przychodu nieopodatkowanego VATem).

    Dąbek

  • 6. Data: 2004-01-22 09:58:38
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Marcin Dąbrowski napisał:

> [...]
    > znaleźć się w miesięcznej deklaracji VAT w rubryce 19 (która służy do
    > wpisania kwoty przychodu nieopodatkowanego VATem).

    Zwolnione są usługi pośrednictwa finansowego, a gromadzenie środków na
    koncie czy lokaty bankowe póki co nie są za taką usługę uważane.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 7. Data: 2004-01-22 10:00:18
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

> [...]

    > znaleźć się w miesięcznej deklaracji VAT w rubryce 19 (która służy do
    > wpisania kwoty przychodu nieopodatkowanego VATem).
    Stanowczo nie wpisujesz tego do zadnego rejestru Vat i tym samym nie
    wykazujesz jako zwolnione do deklracji.
    Wiola