  • 1. Data: 2004-01-21 19:29:14
    Temat: Uproszczona forma opłaty dochodowego
    Od: "Marcin" <g...@w...pl>

    Witam,

    czy ktos zna odpowiedz na pytanie czy uproszczoną forme opłaty dochodowego w
    wysokosci 1/12 dochodu rocznego
    rozliczam od kwoty dochodu z roku poprzedniego czy też z kwoty od deklaracji
    z roku poprzedniego.
    W 2001 i 2002 mialem straty a w 2003 dochód i właśnie nie wiem jak to sie
    liczy.

    Bo jeśli były straty to nie moge rozliczać sie w sposob uproszczony.

    Ale jeśli moge wziac pod uwage rok 2003 to mialem dochod i to by mi pasowalo
    zebym placil 1/12
    tego dochodu z roku 2003.

    Prosze o info.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-22 12:53:54
    Temat: Re: Uproszczona forma opłaty dochodowego
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Marcin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo jeśli były straty to nie moge rozliczać sie w sposob uproszczony.
    >
    > Ale jeśli moge wziac pod uwage rok 2003 to mialem dochod i to by mi

    Art. 44 ust. 6b ustawy o pod. doch. od osób fiz.
    Albo 2002, albo 2001. Jeżeli straty w obydwu latach, to w 2004 r. w sposób
    uproszczony rozliczać się nie można.
    pzdr
    Kasia