    From: "GreG" <g...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odsetki przychodem...?
    Date: Sat, 12 Apr 2003 15:08:26 +0200

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b790il$ks2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A spójrz na to inaczej, tak napradę nie wyrejestroałeś DG a tylko zgłosiłes
    ten fakt w ZUS że jej > nie będziesz prowadził przez czas nieokreślony.

    Dokladnie. Skoro jednak wyrejestrowalem sie z ZUS, NIE WOLNO mi teraz prowadzic
    DG.
    Mimo to WOLNO MI nie wyrejestrowywac sie z US i ewidencji - tak mi powiedziano w
    US.
    Jestem wowczas de facto "zerowym" platnikiem podatkow. Nie wolno mi miec
    kosztow,
    nie wolno mi miec przychodow, bo to sa znamiona prowadzenia DG, tak?
    Wiec tu gladko wracam do tytulowych odsetek na koncie firmowym: czym one sa?

    > Żeby byc konsekwenty powinieneś to zrobic także w US i innnych instytucjach.
    Myślę że pisząc to >powyżej sam chcesz się do tego tekstu przekonać :)))

    Alez ja nie chce byc konsekwentny. Chce poruszyc jak najmniej trybikow, by
    osiagnac
    zamierzony efekt - czyli nie placic ZUS-u przez X miesiecy w zwiazku z
    nieprowadzeniem
    dzialalnosci !!!

    Pozdrawiam
    GreG