    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Okulary w koszty?
    Date: Fri, 17 Mar 2006 14:45:46 +0100

    In article <Pine.WNT.4.60.0603101237010.3232@athlon>,

    > Zobowiązania nie ma, ale jest parę wzmianek pozwalających
    > uznać że to może być część stosunku pracy :)

    Uffff :)

    > Acha. To sprawdź "na pasku" :)

    Nie ma. Ale ryczałtów samochodowych też na pasku nie ujmują.

    > A to nie ty pytałeś "a co, nie wolno" ??
    > :>

    A to było retorycznozaczepnodyskusyjnie, bo ja uważam, że jak
    najbardziej wolno i w przypadkach problemowych warto o tym pamiętać.
    Moje "hej" dotyczyło Twojego "oczywiście celem uzyskania". Moim zdaniem
    dla ŚT to zastrzeżenie nie jest potrzebne.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.