eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłacanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT › Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
  • Data: 2007-06-04 19:13:16
    Temat: Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale na rachunkach (tych vatowskich) nie widnieje moje imię i nazwisko
    > tylko ojca. Ja byłem tak jakby pośrednikiem.

    Ale nikt nie mówi o fakturze w tej chwili. Mowa o osobie, która fizycznie
    poniosła wydatek. Wydatek poniosłes Ty.

    > Mam napisać jakieś oświadczenie, że otrzymałem polecenie wpłacenia
    > pieniędzy przez swoje konto (a wcześniej od ojca dostałem pieniądze)?

    A ile za to wziełes za tą robotę? Poważnie pytam! Tata wydał Ci polecenie,
    Ty wykonałeś. Nalezy Ci sie zatem wynagrodzenie. Powinieneś od tego
    wynagrodzenia zapłacic podatek dochodowy. A tata - otrzymał darmowe
    świadczenie, wiec powinien też je opodatkować.

    Wg mnie takie oświadczenie nic nie da.