eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłacanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT › Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
  • Data: 2007-06-05 23:46:37
    Temat: Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:pan.2007.06.05.16.25.43@gmail.com...
    > Dnia Tue, 05 Jun 2007 15:31:43 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > [...]
    >
    > Chodzi mi o taką sytuację, kiedy ojciec daje synowi 1000zł w depozyt,
    > potem mu każe oddać 800zł tych samych pieniędzy, a pozostałymi dwustoma
    > zapłacić za fakturę. No może rzeczywiście nie bardzo jest to właściwy
    > depozyt.

    Gdyby ojciec dał synowi banknoty o wartości 1000 zł, po czym syn oddałby mu
    część z tych banknotów o wartości 800 zł a resztą zapłacił rachunek , to
    wówczas będziesz miał depozyt prawidłowy.
    Jeśli tą resztę przeleje z własnego konta, to niestety depozyt prawidłowy
    był tylko na 800 zł, od 200, nalezy sie PCC.