  • Data: 2008-07-17 17:29:14
    Temat: Re: Opłaty celne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jul 2008, Robert K. wrote:

    > Witam!
    >
    > Mam nadzieję, że to właściwa grupa...
    >
    > Gdzie znaleźć informację, jaka jest wysokość cła za różne towary?

    http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tar
    chap?Lang=PL

    > Czy stawek jest kilka? -naście? A może jedna?
    > Konkretnie:
    > ile % wynosił cło od sprzętu fotgraficznego (korpus lub obiektyw) zakupionego
    > w USA?

    Wrzuć 9006 i każ szukać po TARIC, rozwinie się lista ze sprzętem foto.

    Zdaniem:
    http://groups.google.pl/groups/search?q=group%3A*.cy
    frowa+stawka+celna&start=0&scoring=d&num=100&
    ...wychodzi 0% na aparat, 6% z groszami na lampy i obiektywy, ponad
    3% dla szkieł :) (SZKIEŁ, czyli soczewek, a nie jakichś potocznie
    rzucanych nazw :P)

    pzdr, Gotfryd