  • 1. Data: 2008-07-17 15:40:51
    Temat: Opłaty celne
    Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl>

    Witam!

    Mam nadzieję, że to właściwa grupa...

    Gdzie znaleźć informację, jaka jest wysokość cła za różne towary?
    Czy stawek jest kilka? -naście? A może jedna?
    Konkretnie:
    ile % wynosił cło od sprzętu fotgraficznego (korpus lub obiektyw)
    zakupionego w USA?

  • 2. Data: 2008-07-17 17:29:14
    Temat: Re: Opłaty celne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, Robert K. wrote:

    > Witam!
    >
    > Mam nadzieję, że to właściwa grupa...
    >
    > Gdzie znaleźć informację, jaka jest wysokość cła za różne towary?

    http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tar
    chap?Lang=PL

    > Czy stawek jest kilka? -naście? A może jedna?
    > Konkretnie:
    > ile % wynosił cło od sprzętu fotgraficznego (korpus lub obiektyw) zakupionego
    > w USA?

    Wrzuć 9006 i każ szukać po TARIC, rozwinie się lista ze sprzętem foto.

    Zdaniem:
    http://groups.google.pl/groups/search?q=group%3A*.cy
    frowa+stawka+celna&start=0&scoring=d&num=100&
    ...wychodzi 0% na aparat, 6% z groszami na lampy i obiektywy, ponad
    3% dla szkieł :) (SZKIEŁ, czyli soczewek, a nie jakichś potocznie
    rzucanych nazw :P)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-07-17 20:37:43
    Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl>

    "Gotfryd Smolik news" napisał:
> [...]
    > ...wychodzi 0% na aparat, 6% z groszami na lampy i obiektywy, ponad
    > 3% dla szkieł :) (SZKIEŁ, czyli soczewek, a nie jakichś potocznie

    Przeszukałem.
    0% na aaparat to raczej nie jest prawda.
    Wychodzi 4,20 %

    Pzdr

  • 4. Data: 2008-07-17 21:41:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, Robert K. wrote:

    > Przeszukałem.
    > 0% na aaparat to raczej nie jest prawda.
    > Wychodzi 4,20 %

    Możliwe, nigdy nie byłem zainteresowany, pamiętałem tylko
    gdzie szukać :) (że do stawek to na grupie .foto.cyfrowa :P)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-08-24 22:04:50
    Od: j...@w...pl (Jac)

    Witam,
    wszelkie inf dot.stawek celnych znajdziesz w Isztar2-taryfa celna.
    Niestety dla "laika":) jest dość trudna w obsłudze...
    Gotfryd mówiąc o kodzie 9006 miał na mysli aparaty starego typu a nie
    cyfrówki ,które taryfikuje się do innego kodu-oto link:

    http://isztar.mf.gov.pl:7080/taryfa_celna/web/browse
    tariffi2_PL?expandelem=85258030&Year=2008&Month=08&D
    ay=24&Country=&issection=n&checkfinal=y&impexp=#POS

    Jeśli to cyfrówki to będzie tam 0 % cła+ VAT.
    Kopsnij private posta to opiszę Ci stawki na pozostałe towary ze sprzętu
    foto...może nie będziemy konkurencją....
    Pzdr
    Jacek

    --
    Wyslano z serwisu -> http://