    From: "................AA...................." <acom2(skasuj_to)@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Opodatkowanie Lombardu
    Date: Tue, 6 Jan 2004 19:22:53 +0100

    Użytkownik "................AA...................." <acom2(skasuj_to)@o2.pl>
    napisał w wiadomości news:btcmfu$eb7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ust. 1

    > No tak na początek to lepiej chyba tego Vat-u nie płacić niż płacić.
    > chyba że jest inaczej?
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    Byłem w US i...........
    Z VAT-em uzgodniłem z Panią z okienka że........ muszę jeśli będę miał złoto
    bo obrót metalami szlachetnymi jest VAT-owany i juz.
    Ale......... doszliśmy do innego problemu, od którego momentu kasa fiskalna
    i ........... bardzo grzeczna Pani(naprawdę tak było) wymiekła i poprosiła
    mnie o kontakt jutro, co z pewnością uczynię.

    Pozdrawiam
    Andrzej