    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 30 Jan 2013 02:00:14 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Opodatkowanie usług świadczonych w UE

    On Tue, 29 Jan 2013, J wrote:

    > 1) tak, wiem o innych formach opłacania.

    Raczej miałem na myśli, że użyłeś słowa "płacenie".
    A płacenia nie ma - ten sam VAT się wykazuje i odlicza, wychodzi zero.

    > ustawę przeczytam, gorzej pewnie będzie z jej zrozumieniem - analfabetyzm wtórny ;)

    No nie, ona akurat skrajnie łatwa nie jest :(
    A za odesłania "o których mowa w art..." to bym batożył (są akty prawne,
    w których pokazano że DA SIĘ zapisać w odesłaniach skrócone określenia
    obiektów do których są odesłania, co znakomicie ułatwia czytanie,
    znaczy OBOK numerka jest określenie)

    pzdr, Gotfryd