    From: Zbigniew Kwieciński <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oprogramowanie bezpłatne
    Date: Tue, 25 Mar 2003 13:20:46 +0100

    O rany.
    Odpowiedź jest prosta. Zależy od licencji.
    Jeśli twórca przekazał program na licencji GNU lub podobnej, nie ma przychodu
    (programu tego bowiem w ogóle nie można kupić). Jeśli natomista sprzedaje ten
    program za dowolną sumę, to takie użyczenie jest przychodem w wysokości tej
    dowolnej sumy.

    Pozdrawiam