  • 1. Data: 2004-09-01 09:38:40
    Temat: Oprogramowanie do windykacji!!!!
    Od: "Dominik Czarnacki" <d...@d...pl.pl>

    Witam

    Mam zaszczyt przedstawić Państwu najnowszy produkt naszej firmy, jest nim
    Program wspomagający pracę windykatorów w firmie windykacyjnej, jak również
    działów księgowości w innych firmach zajmujących się samodzielnie
    odzyskiwaniem długów. Program pracuje w środowisku Windows. Dostępny jest w
    wersji jednostanowiskowej oraz sieciowej.

    Podstawowe funkcje programu:

    a.. Rejestrowanie zleceń windykacji.

    b.. Obsługa zleceń: rejestrowanie i monitorowanie wykonywanych prac,
    rejestrowanie i rozliczanie spłat wierzytelności, generowanie
    korespondencji, naliczanie prowizji.

    c.. Obsługa monitoringu płatności zanim zajdzie potrzeba windykacji,
    poprzez wysyłanie poczty elektronicznej, wiadomości sms, oraz pisemnych
    upomnień.

    d.. Rozliczenia finansowe z klientami.

    e.. Rejestrowanie podmiotów: klientów, dłużników, windykatorów i
    handlowców.

    f.. Rejestrowanie umów z klientami.

    g.. Raportowanie przebiegu i wyników prac windykacyjnych.

    h.. Raport z windykacji dla klienta.

    i.. Automatyczne wystawianie faktur dla klientów oraz ich eksport do
    systemu finansowo księgowego.

    Dodatkowym atutem programu jest oddzielna końcówka instalowana u klientów
    firmy windykacyjnej, za której pomocą klienci sami wprowadzają do systemu
    zlecenia windykacji lub monitoringu. Końcówka jest wyposażona w możliwość
    samoczynnego zaczytywania dokumentów
    z oprogramowania klienta, oraz w tworzenie raportów z postępów prac firmy
    windykacyjnej.

    Ceny systemu (można negocjować):
    3000zł - wersja na jedno stanowisko komputerowe;
    2000zł - każde dodatkowe stanowisko sieciowe;
    200zł - końcówka dla klienta wraz z dostosowaniem jej do oprogramowania
    finansowo - księgowego.
    Istnieje możliwość rozłożenia zapłaty bez dodatkowych odsetek na raty
    miesięczne udzielane bezpośrednio przez naszą firmę.

    Osoby zainteresowane programem prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 0696
    069 029lub na adres poczty elektronicznej b...@d...pl.pl

    Z poważaniem

    Dominik Czarnacki

  • 2. Data: 2004-09-01 09:44:37
    Temat: Re: Oprogramowanie do windykacji!!!!
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    NTG: => pl.spam

  • 3. Data: 2004-09-01 09:47:25
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    a i strona www firmy W PEŁNI FUNKCJONALNA i profesjonalna...
    :-)

  • 4. Data: 2004-09-01 10:00:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Dominik Czarnacki napisał:

> [...]
    > odzyskiwaniem długów. Program pracuje w środowisku Windows. Dostępny jest w
    > wersji jednostanowiskowej oraz sieciowej.

    Mam zaszczyt poinformować MEN o tym, że zaskarżam waszą maturę,
    świadectwo szkoły średniej i podstawowej oraz dyplom wzorowego
    wychowanka przedszkola dla dzieci wolniej rozwijających się ...

    "Strona jest prosta i nie zawiera żadnych wodotrysków dlatego też
    możemy przeznaczyć więcej środków i cennego czasu na skuteczne
    wykonywanie *powieżonych* nam czynnosci.
    Administrator serwisu."

    Boże ... co za lameriada ... i do tego spamerzy ...

    --
    Stasio Podróżnik => P.M.S. - Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX *PMS
    Edition* / P.R.R.C - Jackson + Lemm900

  • 5. Data: 2004-09-01 10:03:33
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ch46lj$q3r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wychowanka przedszkola dla dzieci wolniej rozwijających się ...
    >
    > "Strona jest prosta i nie zawiera żadnych wodotrysków

    fascynująca mapka z pogodą przyda się każdemu :-)

    >dlatego też
    > możemy przeznaczyć więcej środków i cennego czasu na skuteczne
    > wykonywanie *powieżonych* nam czynnosci.

    faktycznie, szczególnie szanują nasz cenny czas - strona nie ma żadnego (no,
    jeden) aktywnego linka...
    ;-)

  • 6. Data: 2004-09-01 12:34:55
    Od: "Marcin Marczewski" <l...@p...pl>

    ale cieć.

  • 7. Data: 2004-09-01 12:36:15
    Od: "Marcin Marczewski" <l...@p...pl>

    ale beznadzienjna strona, gorszej nie widziałem w życiu!
    I to ma być poważna firma?
    Lepiej niech sie sami zwindykują :)

  • 8. Data: 2004-09-01 23:07:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Sep 2004, Stasio Podróżnik wrote:
    [...]
    > + Boże ... co za lameriada ... i do tego spamerzy ...

    Jak im nie wyłożysz wielkimi literami że powinni zrobić
    porządny opis na stronie i *przy okazji* jakiejś sensownej
    odpowiedzi :) zapodać go w sigu to sami na to nie wpadną :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (zadowolony że mógł ponieść kaganek oświaty ;))

  • 9. Data: 2004-09-07 12:11:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2004 11:38:40 +0200, Dominik Czarnacki napisał(a):

> [...]

    > Podstawowe funkcje programu:
    > a.. Rejestrowanie zleceń windykacji.
    >
    > b.. Obsługa zleceń: rejestrowanie i monitorowanie wykonywanych prac,

    A gdzie:
    z.. Zestaw przydatnych szablonów z pogróżkami

    MSPANC ;)
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004