  • Data: 2004-01-24 21:58:29
    Temat: Re: Oprogramowanie w firmie
    Od: "Magia777" <m...@p...onet.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Nie wiem jak z wersją pełną tzn nie OEM (chyba nazywa ją sie BOX ..ale nie
    > jestem pewien)
    > ale OEM trzeba kupić z kawałkiem komputera bez którego niemożliwe jest
    > uruchomienie systemu operacyjnego
    > na infolinii MS powiedzieli że na dobrą sprawę może to być myszka, ale
    > trzeba mieć fakturę na obydwa elementy.
    >
    > XP kosztuje w OEM jakieś 460 + 20 zł myszka, a nie wiem czy 98 jest
    dostępny
    > :-(

    To juz wiem skąd na allego windows + myszka, windows + pamiec podtrzymujaca
    bios, itp :-)
    A jak wyglada sprawa, jeśli jakiś czas temu kupiłem (do domu) komputer
    pewnej dośc znanej formy w którym był już win98 zainstalowany i jest taka
    informacja na obudowie. Teraz chciałbym ten komputer uzytkować w firmie, ale
    jako, że od daty zakupu minęło już około 5 lat nie mam na niego faktury ani
    innego dowodu zakupu... Co w takiej sytuacji?

    Pozdrawiam!