eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOsoba samotnie wychowująca dzieci a podwójne koszty uzyskania › Re: Osoba samotnie wychowująca dzieci a podwójne koszty uzyskania
    From: maro <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Osoba samotnie wychowująca dzieci a podwójne koszty uzyskania
    Date: Wed, 21 May 2003 22:14:49 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@213.25.22.174

    On Wed, 21 May 2003 21:40:05 +0200, "Wioletta Pikorska"
    <w...@j...com.pl> wrote:

    >Jakos nie bardzo rozumiem o co pytasz ale jesli o podwójne koszty usyskania
    >z tytulu wspólnego rozliczenia z dzieckiem to nie ma czegos takiego.
    >Wiola

    Dzieki serdeczne za szybka odpowiedz

    e sorki pomyrdalo mi sie z ulga
    bo przeciez przy rocznym rozliczeniu podstawe obliczenia podatku
    dzieli sie na 2 i podatek mnozy sie x2 (osoba samotnie wychowujaca
    dzieci)

    to pracownik moze zwrocic sie o zastosowanie podwojnej ulgi?
    za ten rok i tak wyjdzie nadplata bo podstawa podatku bedzie brana
    calorocznie bo tutaj nie obowiazuje cos takiego jak przy wspolnocie
    malzenskiej ze musi byc pelny rok zeby mozna bylo sie wspolnie
    rozliczac

    gdzies mi dzwonilo tylko ze nie w tej parafii

    pozdrowieia
    maro