  • 1. Data: 2003-05-21 19:07:28
    Temat: Osoba samotnie wychowująca dzieci a podwójne koszty uzyskania
    Od: maro <n...@g...pl>

    Czesc
    mam pytanie

    czy jest jakis wniosek o uwzglednienie podwojnych kosztow uzyskania
    przychodu przez osobe samotnie wychowujaca dzieci,
    (2 po okolo 10 lat i jedno niecaly rok, maz zmarl w kwietniu 03)
    ktory sklada sie do pracodawcy, cos takiego jak o podwyszone koszty
    uzyskanai przychodu

    pozdrowienia
    maro

  • 2. Data: 2003-05-21 19:40:05
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Uzytkownik "maro" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (2 po okolo 10 lat i jedno niecaly rok, maz zmarl w kwietniu 03)
    > ktory sklada sie do pracodawcy, cos takiego jak o podwyszone koszty

    ---------------------------------
    Jakos nie bardzo rozumiem o co pytasz ale jesli o podwójne koszty usyskania
    z tytulu wspólnego rozliczenia z dzieckiem to nie ma czegos takiego.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-21 20:14:49
    Od: maro <n...@g...pl>

    On Wed, 21 May 2003 21:40:05 +0200, "Wioletta Pikorska"
    <w...@j...com.pl> wrote:

    >Jakos nie bardzo rozumiem o co pytasz ale jesli o podwójne koszty usyskania
    >z tytulu wspólnego rozliczenia z dzieckiem to nie ma czegos takiego.
    >Wiola

    Dzieki serdeczne za szybka odpowiedz

    e sorki pomyrdalo mi sie z ulga
    bo przeciez przy rocznym rozliczeniu podstawe obliczenia podatku
    dzieli sie na 2 i podatek mnozy sie x2 (osoba samotnie wychowujaca
    dzieci)

    to pracownik moze zwrocic sie o zastosowanie podwojnej ulgi?
    za ten rok i tak wyjdzie nadplata bo podstawa podatku bedzie brana
    calorocznie bo tutaj nie obowiazuje cos takiego jak przy wspolnocie
    malzenskiej ze musi byc pelny rok zeby mozna bylo sie wspolnie
    rozliczac

    gdzies mi dzwonilo tylko ze nie w tej parafii

    pozdrowieia
    maro

  • 4. Data: 2003-05-22 06:30:42
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "maro" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > malzenskiej ze musi byc pelny rok zeby mozna bylo sie wspolnie
    > rozliczac
    >
    > gdzies mi dzwonilo tylko ze nie w tej parafii

    --------------------------------------
    Wyraźnie stosujesz skróty myślowe troche nie nadązam
    Jeśli chodzi o ulgę z racji wspólnego rozliczenia z dzieckiem to możesz u
    pracodawcy złożyć oświadczenie o stosowaniu ulgi .Nie pamiatam czy to ma
    jakiś numer (dawno nie miałam zmian pracowników a pamięć mam dobrą ale juz
    bardzo krótką ) ale mysle że jak zgłosisz to znajdzie odpowiedni druk.
    Pozdrawiam Wiola

  • 5. Data: 2003-05-22 15:30:09
    Od: maro <n...@g...pl>

    On Thu, 22 May 2003 08:30:42 +0200, "Wiola Pikorska"

    dzieki jeszcze raz
    pozdrawiam serdecznie
    maro