  • Data: 2009-04-26 21:42:56
    Temat: Re: Osobowy na ciężarowy a VAT
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" napisał w wiadomości :

    > Chyba się mylisz choć też do końca nie wiem jak to jest, ale swego czasu
    > modne było wyjmowanie kratki z "ciężarówki" żeby przerobić ją na osobówke.
    > Więc zmiana homologacji jest możliwa.

    Chyba jednak nie masz racji.
    Wyjmowanie kratki umożliwiało tylko zmianę wpisu w dowodzie rejestracyjnym
    (sam tak zrobiłem) , ale nie zmieniało homologacji.
    Kiedyś miałem auto z homologacją na ciężarowe, wyjąłem kratkę, wykonałem
    odpowiednie badania techniczne i na ich podstawie uzyskałem zmianę wpisu w
    dowodzie rej. Teraz mam odwrotnie - mam auto z homologacją osobową i
    próbowałem rozeznać temat tak samo jak wątkotwórca, ale niestety nic dobrego
    się nie dowiedziałem.

    Pozdrawiam
    Piotr