    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Otwarcie DG ( tak, wiem że już było... ) - help !
    Date: Wed, 7 Apr 2004 07:04:22 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Proszę o jakieś wskazówki i porady, są ludzie którzy prowadzą swoje małe
    > firmy i jakoś im idzie...
    > Chyba że to wszystko jest jak ruletka i lepiej rzeczywiście odpuścić i
    > zostać bezrobotnym na zasiłku ( albo politykiem ).
    Prowadzenie książki przychodów i rozchodów nie jest trudne. Pewnie na
    początku będziesz miał kilka pytań co i jak i gdzie i kiedy księgować.
    Pomyśl o zakupie porgramu do kpir. Ja dostaję gęsiej skórki jak mam
    wypełniać długopisem jakiś druk, ale jak to robi komputer to może być.
    Poza tym jak się bardzo boisz papierków to poszukaj jakiegoś biura
    rachunkowego, albo dogadaj się z jakąś znajomą księgową.

    --
    PawełJ