  • 11. Data: 2003-01-17 23:16:48
    Temat: Re: Ożóg, Michalak i Łapiński do dymisji
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stefan" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b08n15$rf9$1@news.tpi.pl...
    > Czas najwyższy...

    A co chcesz od Ożogowej?
    Nie była taka wcale taka zła.

    Karol

  • 12. Data: 2003-01-18 01:26:23
    Od: c...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Stefan" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:b08n15$rf9$1@news.tpi.pl...
    > > Czas najwyższy...
    >
    > A co chcesz od Ożogowej?
    > Nie była taka wcale taka zła.
    >
    > Karol

    Dla Ożóg miałem dużo szacunku, za moich studenckich czasów pisała naprawdę mądre
    rzeczy nt. podatków. Moja magisterka naprawdę dużo dzięki niej zyskała. Później,
    no cóż... Mimo wszytko przeważyła polityka, ale nadal sądzę, że zna się na
    podatkach. Aha - nie ma między nami żadnych więzów pokrewieństwa :)

    Ciacho

  • 13. Data: 2003-01-18 09:31:23
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Nie była taka wcale taka zła.

    a w walce o ustawę abolicyjno-majątkową wręcz rewelacyjna ;-)

    Pix