eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPCC-1 i kara za zwloke 80zl - odsetki to 40gr :] - troche dlugie › Re: PCC-1 i kara za zwloke 80zl - odsetki to 40gr :] - troche dlugie
    From: "Piotr 'Kazimierz' Kuźmiak" <u...@a...netusun>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PCC-1 i kara za zwloke 80zl - odsetki to 40gr :] - troche dlugie
    Date: Wed, 16 Feb 2005 22:33:51 +0100

    "koszmarek" <i...@s...pl> wrote in message
    news:cv0d88$eoc$1@korweta.task.gda.pl...
    > Otóż kupiłem sobie 17.I taki tam skuterek-motorowerek żeby dojeżdżać na
    > uczelnię, a że jest zima (nie jeżdżę), mam ogólnie mało czasu i na
    > rejestrację jest 30dni, po 3 tygodniach pojechałem go przerejestrować
    > (ze wzgl. na studia zamieszkuję 50km od urzędów).

    Od jakich urzedow? Jak mozna mieszkac 50km od swojego US?

    > Moje pytania są takie:
    > - czy to jest zgodne z prawem? :) Facet powiedział, że MUSI mi ten
    > mandat wlepić.

    Musial nie musial, ale wazne ze mógł.

    > - jak nie zapłacić tego mandatu?

    Legalnie? Chyba sie nie da.

    > - gdzie się odwołać i jak to wygląda? Czy jak przegram to poniosę jakieś
    > dodatkowe koszty? ile czasu to mniej więcej zajmie...

    O sposobie odwolania sie powinien Cie poinformowac.
    Poszukaj w KKS: http://tinyurl.com/57p7h

    > - czy to, że tych odsetek jest aż 40 groszy ma jakieś znaczenie?

    Nie ma minimalnej kwoty ponizej ktorej sie nie karze, poniewaz kara jest za
    niezlozenie deklaracji w terminie, a nie za niezaplacenie.

    > A tak w ogóle to zamiast o rozmnażaniu pierwotaniaków w szkole mogliby
    > uczyc chociaz trochę prawa :]

    Jest jakas akcja w ramach ktorej pracownicy USów ucza w szkolach podstaw
    finansow publicznych.

    --
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856