  • Data: 2015-08-03 16:02:09
    Temat: Re: PCC od nieauta
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-29 o 11:00, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > jakiś dziwny system podatkowy jest. Bo gdyby sprzedaż była "na
    > fakturę" to by US nie wyceniał, prawda?

    mi wycenił, ale było to lata temu.
    Kupowałem Żuka od osoby "prywatnej" na umowę, za 2500 zł (na stare, cenę
    nieco zawyżyłem, bo zakup szedł w koszty)
    Pani w US sięgnęła do słynnej niebieskiej książki i powiedziała, że ten
    Żuk kosztuje 5400.
    Ja jej na to, że nie jestem zainteresowany w zaniżaniu ceny, bo idzie to
    w koszty.
    Ona - 5400!
    No to zabrałem umowę i przyniosłem nową na 6000 zł.
    Ona wtedy - 7500.
    No to ja nową umowę na 7500.
    I tak poszło za trzykrotną wartość.
    Ja zapłaciłem 2% od umowy, a US stracił na moich podatkach 19% (albo
    więcej, nie pamiętam stawek)