    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PCC1 czy trzeba
    Date: Tue, 06 Jul 2004 12:53:48 +0200

    Użytkownik Wojtek napisał:

    > owszem możesz zwrócić się do US z podaniem o wydanie zaświadczenia że umowa
    > jest zwolniona z PCC, tylko nie wiem po co...

    Na ogół jest to potrzebne przy sprzedaży samochodów (FV zestawką zw lub
    jeżeli samochód faktycznie jest wart mniej niz 1000zł) bo czasami
    wydziały komunikacj nie chcą bez tego rejestrowac. Im się nie chce
    poznac przepisów podatkowych.
    Mnie kiedyś kobita w WK na widok faktury VAT na używany samochód osobowy
    (zw.) powiedziała "A skąd ja mam wiedziec że od tego nie ma PCC? Mam
    tylko pani słowo." Trochę mnie pogieło na takie dictum...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl