  • 1. Data: 2005-05-16 11:35:19
    Temat: PCC1 - zakup samochodu
    Od: "xmarcel" <x...@c...pl>

    witam
    zamierzamy zakupic uzywany samochod o osoby fizycznej. kupujacy (na
    wspolwlasnosc) mieszkaja w roznych wojewodztwach, wiec podlegaja pod
    inne US.
    wiem juz, jak wypelnic formularz pcc-1 i pcc1/a. niewiem tylko co z nim
    pozniej zrobic, tzn do ktorego US trzeba go zaniesc? wystarczy do
    jednego? czy trzeba "kombinowac"? jesli tak to jak to najsprawniej
    przeprowadzic?
    czy w czesci b1 form pcc-1 wpisuje sie wspolwlasciciela, ktory ma
    wieksza czesc udzialow, czy niema to moze znaczenia?

    z gory dziekuje
    pozdrawiam
    xmarcel

  • 2. Data: 2005-05-16 11:51:32
    Temat: Re: PCC1 - zakup samochodu
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > wiem juz, jak wypelnic formularz pcc-1 i pcc1/a. niewiem tylko co z nim
    > pozniej zrobic, tzn do ktorego US trzeba go zaniesc?

    W ostateczności zawsze możecie spróbować przerzucić ów na sprzedającego :)
    pozwalając na ewentualne zwiększenie ceny o te 2%.
    To tak na wypadek, gdybyś nie dostał lepszej odpowiedzi.

  • 3. Data: 2005-05-16 11:56:28
    Od: "xmarcel" <x...@c...pl>

    Użytkownik "Bozoo" <...@...com> napisał w wiadomości
    pozniej zrobic, tzn do ktorego US trzeba go zaniesc?

    > W ostateczności zawsze możecie spróbować przerzucić ów na
    sprzedającego :)

    hmm, ciekawy pomysl. ale obawiam sie, ze bede mial problemy z
    zarejestrowaniem - niewiem jak na to zareaguja przemile panie z WK.
    przy rejestracji zadaja papierka (z US) potwierdzajacego oplacenie PCC

    dzieki
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-16 12:12:37
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    > czy w czesci b1 form pcc-1 wpisuje sie wspolwlasciciela, ktory ma
    > wieksza czesc udzialow, czy niema to moze znaczenia?

    Ja niedawno kupowałam samochód ale ze względu na zniżki ubezpieczeniowe na
    współwłasciciela wzięłam tatę. I pcc1 składałam TYLKO w swoim urzędzie
    skarbowym.
    A kogo wpisujesz na pcc-1 to nie ma znaczenia, jest to kwestia umowna
    samochód i tak jest wspólny.

    pozdrawiam
    Anna