    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PD: "a na ą "rząd chce szybko naprawić błąd
    Date: Thu, 04 Dec 2003 10:09:39 +0100

    Paragraf KP wrote:

    > Subject: "a na ą "rząd chce szybko naprawić błąd
    >

    > Jest błąd!
    >

    > Minister Finansów Andrzej Raczko przyznał, że w znowelizowanej niedawno
    > ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych jest błąd powstały na
    > skutek
    > zamiany litery "a" na "ą" i konieczne będzie jego poprawienie.

    Jest "wesolo", a to wszystko przez zawily jesyk ustawy.
    Gdyby napisane bylo porzadnie np
    dochodem ze sprzedazy ST jest roznica pomiedzy suma Ceny sprzedazy i rat
    amortyzacyjnych a wartoscia poczatkowa..

    Jest ciekawie, bo gdyby blad byl "naniekorzysc podatnikow",
    to jakuczy doswiadczenie sady nakazalyby interpretacje zgodna z LITERA
    ustawy (mamy tak np przy bezplatnym uzyczeniu, gdzie u obu stron transakcji
    pojawia sie dochod, mielismy tak przy odlizeniach VAT w deklaracjach
    "dzien po terminie"). Wtedy nikt sie "podatnikiem" przez dluzszy czas nie
    przejmowal... No ale teraz jest na korzysc podatnika i urzednicy nie widza
    problemu..."znowelizuje sie", lub "wyda sprostowanie"...
    A kto by sie przejmowal takimi glupotami jak prawo...

    Podobnie z Zabuzanami...

    Myslalem ze "szlag mnie trafi" jak Prof Pastusiak powiedzial "w radiu",
    ze trzeba ograbic zabuzan, bo przeciez niem ozna ROZGRABIC Panstwa...

    (Nie mam NIC wspolnego z Zabuzanami - oprocz obywatelstwa), ale jak tu
    patrzyc
    spokojnie gdy sie "w majestacie prawa" chce ograbic ludzi
    i jeszce insynuuje sie, ze oni chca ROZGRABIC Panstwo

    Boguslaw