  • 1. Data: 2010-08-09 18:32:55
    Temat: PESEL zamiast NIP
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ale bedzie burdel do kwadratu.

    "Od 1 stycznia 2011 r. osoby fizyczne nieprowadzące działalności
    gospodarczej, w kontaktach z administracją podatkową będą posługiwały
    się tylko jednym numerem identyfikacyjnym, PESEL-em - poinformował PAP w
    poniedziałek wiceminister finansów Andrzej Parafianowicz"

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8232022,MF__od_1
    _stycznia_2011_r__numer_PESEL_zastapi_NIP.html

  • 2. Data: 2010-08-09 19:53:13
    Temat: Re: PESEL zamiast NIP
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > Ale bedzie burdel do kwadratu.

    Nic nie będzie. Nawet jeszcze nie ma ustawy,a już piszą
    tak, jakby brakowało tylko parafki prezydenta.

  • 3. Data: 2010-08-09 20:05:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Nic nie będzie. Nawet jeszcze nie ma ustawy,a już piszą
    > tak, jakby brakowało tylko parafki prezydenta.

    o parfke prezydenta bedzie teraz najłatwiej akurat.
    Techniczne ustawy przechodzą gładko przez sejm. Oni się zwykle kłócą o
    pierdoły.
    Ustaw nie piszą posłowie. Oni tylko naciskaja przycisk tak jak na
    zebraniu bylo uzogdnione.
    Więc boję się, że jak mają kogoś kto to napisze, to ma to szanse przejść
    przez wszystkie instancje.

  • 4. Data: 2010-08-09 20:48:08
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-08-2010 o 22:05:42 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > o parfke prezydenta bedzie teraz najłatwiej akurat.
    > Techniczne ustawy przechodzą gładko przez sejm. Oni się zwykle kłócą o
    > pierdoły.

    Bo reżyser jest dobry - dziel i rządź.

    > Ustaw nie piszą posłowie. Oni tylko naciskaja przycisk tak jak na
    > zebraniu bylo uzogdnione.
    > Więc boję się, że jak mają kogoś kto to napisze, to ma to szanse przejść
    > przez wszystkie instancje.

    Na razie nie ma się czym zajmować, bo pisze o tym tylko tabloid który
    następnie dodaje:

    "Likwidacja NIP-u może osłodzić życie konsumentom, których od nowego roku
    czeka podwyżka stawek VAT."

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-08-10 05:56:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > następnie dodaje:
    >
    > "Likwidacja NIP-u może osłodzić życie konsumentom, których od nowego

    Tak sie zastanawiam - dlaczego burdel?
    Przeciez nadawanie numerów NIP osobom ktore maja juz numer PESEL od samego
    poczatku było idiotyczne.
    Oby tylko nie skonczyło sie tak jak z jednym okienkiem - idea dobra a
    skonczyło sie na tym, ze i tak 3 urzedu rozpatruja a tylko składa sie w
    jednym.
    TO KURWA NIE O TO CHODZI!!!

    Tak mi sie jeszcze a propos zmian w VAT nasuneło.
    Pierdolenie o cena, przychodach do budzetu itd. A informatyk własnie mi
    powiedział, ze zmiany programu napisanego dla mojej firmy beda mnie
    kosztowały kilkadziesiat tysiecy złotych...
    Ciekawe jakie koszty w gospodarce pochłonie cała zmiana stawek.
    GRATULACJE PANOWIE! Powoli tracicie mój głos.
    A KRUS? A ZUS? A URZEDNICY?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 6. Data: 2010-08-10 06:32:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 05:56:58 +0000, Budzik napisał(a):

> [...]
    > kilkadziesiat tysiecy złotych... Ciekawe jakie koszty w gospodarce
    > pochłonie cała zmiana stawek. GRATULACJE PANOWIE! Powoli tracicie mój

    Zmień program na inny. Jeśli koszty będą takie jak piszesz to znaczy, że
    program jest po prostu źle napisany

  • 7. Data: 2010-08-10 06:50:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 07:56, Budzik pisze:

    > Pierdolenie o cena, przychodach do budzetu itd. A informatyk własnie mi
    > powiedział, ze zmiany programu napisanego dla mojej firmy beda mnie
    > kosztowały kilkadziesiat tysiecy złotych...

    Nieźle cię próbuje wydoić twój informatyk. :(

  • 8. Data: 2010-08-10 07:03:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > powiedział, ze zmiany programu napisanego dla mojej firmy beda mnie
    > kosztowały kilkadziesiat tysiecy złotych...
    Cwaniak :-> No proszę - podwyżka tylko o 1%, a wpływy do budżetu będą
    gigantyczne. Od samych informatyków :->

    Maciek

  • 9. Data: 2010-08-10 07:17:36
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 10-08-2010 07:56, Budzik pisze:
    > Tak sie zastanawiam - dlaczego burdel?
    > Przeciez nadawanie numerów NIP osobom ktore maja juz numer PESEL od samego
    > poczatku było idiotyczne.

    Założenie było takie, że każda instytucja ma posiadać informacje o
    obywatelu w zakresie ograniczonym tylko do niezbędnych dla realizacji
    jej zadań. Dlatego dla celów podatkowych utworzono oddzielny numer.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 10. Data: 2010-08-10 07:38:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-08-2010 09:03, Maciek pisze:
    > Cwaniak :-> No proszę - podwyżka tylko o 1%, a wpływy do budżetu będą
    > gigantyczne. Od samych informatyków :->

    Podwyżka jest o 4,55%. 1 to jest _punkt procentowy_ w tej bajce.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813