  • 21. Data: 2010-08-13 07:55:22
    Temat: Re: PESEL zamiast NIP
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Jakie tam zbiorowe,
    Sam nie jesteś :-)

    > całkiem indywidualnie palnąłem przykładem od czapy.

    Dałeś się ponieść zbiorowej histerii :-)

    > Czyżbym został zaklasyfikowany do odrębnego zbioru? ;)

    Zawsze! :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2010-08-13 08:07:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Friday, August 13, 2010, 9:55:22 AM, you wrote:

    > Sam nie jesteś :-)
    > Dałeś się ponieść zbiorowej histerii :-)
    > Zawsze! :-)

    Dobra, dobra - ja, po trzech latach braku kontaktu z aktualnościami
    podatkowymi, przestałem się w ogóle w tych sprawach wypowiadać. I jak
    mi czasem przyjdzie grzebać w ustawach, to zastanawiam się, jakim
    cudem kiedyś mogło mi to sprawiać przyjemność...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2010-08-13 17:23:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > No właśnie, dołączam, się do pytania. Gdzie tkwi różnica pomiędzy zmianą
    > stawek na mat. budowlane z 7% na 22% a podniesieniem stawki podstawowej
    > z 22% na 23%, poza skalą zjawiska???

    w wielkosci zadymy jaka mogą zrobić politycy pod siedzibą prezydenta.

  • 24. Data: 2010-08-14 19:56:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...edu.leszno napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To aż się boję zapytać ile zapłaciłeś za program, gdzie ktoś na stałe
    > wklepał cena * 1.22

    prosze nie mylcie programiku napisane do fakturowania z dedykowanym
    programem do obsługi specycznego klienta pisanego przez lata dla konkretnej
    firmy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 25. Data: 2010-08-14 19:56:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zmień program na inny. Jeśli koszty będą takie jak piszesz to znaczy, że
    > program jest po prostu źle napisany

    fajne
    oczywiscie ze program jest zle napisany
    ale jego zmiana kosztowałaby o wiele, wiele wiecej

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 26. Data: 2010-08-14 19:56:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nieźle cię próbuje wydoić twój informatyk. :(

    jakies argumenty za?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 27. Data: 2010-08-14 19:56:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@m...xy napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Założenie było takie, że każda instytucja ma posiadać informacje o
    > obywatelu w zakresie ograniczonym tylko do niezbędnych dla realizacji
    > jej zadań. Dlatego dla celów podatkowych utworzono oddzielny numer.

    a zdajesz sobie sprawe, ze USy gromadza od poczatku zarówno numery PESEL
    jak i NIP?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 28. Data: 2010-08-14 19:56:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zapomniałeś o tym, że trzeba będzie przeprogramować każdą drukarkę
    > fiskalną, to dopiero będzie żniwo dla serwisantów.

    wszystk bez faktur to sie wplywy nie zwieksza... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 29. Data: 2010-08-14 21:15:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-08-14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >>
    > prosze nie mylcie programiku napisane do fakturowania z dedykowanym
    > programem do obsługi specycznego klienta pisanego przez lata dla konkretnej

    I to oznacza, że z założenia był dobrze zaprojektowany? No sorry, ale jeśli software
    wymaga zmian na kilkadziesiąt tysięcy z powodu zmian podatkowych, to jest to (w tym
    akurat przypadku) źle zaprojektowany soft i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2010-08-14 21:17:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-08-14, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > wymaga zmian na kilkadziesiąt tysięcy z powodu zmian podatkowych, to jest to (w tym
    > akurat przypadku) źle zaprojektowany soft i tyle.

    Auto-doprecyzowanie: tak drobnych i przewidywalnych zmian podatkowych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl