  • 1. Data: 2004-02-10 14:19:23
    Temat: PILNE odnosnie korekty danych na kakturze
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    chcialem sie dowiedziec czy istnieje mozliwosc przepisania faktury na inna
    osobe tzn kupilem w zeszlym roku kompa i teraz chce go odliczyc od podatku
    z tym ze osoba na ktora zostala wystawiona faktura nie ma juz mozliwosci
    odpisac go i teraz moje pytanko czy mozna zmienic dane na tej fakturze
    akurat w tym przypadku wystarczy zmienic imie bo reszta bedzie taka sama

    pozdraiwam i dziekuje za odpowiedz
    Aragorn

  • 2. Data: 2004-02-10 14:43:52
    Temat: Re: PILNE odnosnie korekty danych na kakturze
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    > odpisac go i teraz moje pytanko czy mozna zmienic dane na tej fakturze
    > akurat w tym przypadku wystarczy zmienic imie bo reszta bedzie taka sama

    Nie pytałeś już o to?
    Była chyba odpowiedź, że brat musi wystawić sprzedawcy notę korygującą.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-02-10 14:56:24
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    pytalemale nikt nie odpowiedzial
    DZIEKUJE

  • 4. Data: 2004-02-10 23:38:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004, modina wrote:

> [...]
    >+ Nie pytałeś już o to?
    >+ Była chyba odpowiedź, że brat musi wystawić sprzedawcy notę korygującą.

    Tyle że sprawa jest dość trudna: wiele wyroków stwierdzało że
    "nie można zmienić podmiotu na inny istniejący korektą".
    Co prawda taki że "zakaz takiej zmiany w ogóle wydaje się być
    nadmierną restrykcją" też jest, ale... jak to mawiają... "każdy
    za siebie". Pewnie dlatego nikt się nie palił do odpowiedzi.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-02-11 09:13:55
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > nadmierną restrykcją" też jest, ale... jak to mawiają... "każdy
    > za siebie". Pewnie dlatego nikt się nie palił do odpowiedzi.

    Sprawa jest PROSTA, ale wymaga zgody sprzedawcy..
    Nalezy ZWROCIC komputer, a sprzedawca sprzeda go komu innemu..

    Po prostu

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-02-11 11:14:15
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > nadmierną restrykcją" też jest, ale... jak to mawiają... "każdy
    > za siebie". Pewnie dlatego nikt się nie palił do odpowiedzi.

    Jesli jest to tylko kwestia zmiany imienia, to łatwo będzie uzasadnić tę
    zmianę roztargnieniem sprzedawcy i kupującego, a US trudno będzie udowodnić,
    że to była zmiana podmiotu.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2004-02-11 21:15:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, bosz wrote:
> [...]
    >+ >>inna + > osobe tzn kupilem w zeszlym roku kompa i teraz chce go odliczyc
    [...]
    >+ > Tyle że sprawa jest dość trudna: [...]
    >+ Sprawa jest PROSTA, ale wymaga zgody sprzedawcy..
    >+ Nalezy ZWROCIC komputer, a sprzedawca sprzeda go komu innemu..

    No, ale to nie jest odpowiedź na pytanie ;) ! (nie bić poproszę :)).
    Poważnie mówiąc to zasugerowałem się pytaniem.

    A co do twojego konceptu widzę poważne przeciwwskazanie: nazywa
    się "gwarancja" lub "towar zgody z umową"...
    No bo przecież nie mogłeś doradzać antydatowania korekty ;) !
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-02-12 09:56:36
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi sprawe mam juz zalatwoina p przez
    wystawienie noty korygujacej z czym nie bylo problemu

    dziekuje wszystkim
    Aragorn