  • Data: 2006-04-27 04:29:47
    Temat: Re: PIT 11 i PIT 8B oryginał czy kopia ?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maddy napisał:

    > "Oryginał" deklaracji to jest egzemplarz z oryginalnym podpisem.
    > Oryginałów każdego dokumentu może być więc więcej niż jeden, chyba że
    > inne przepisy tego zabraniają - np. przepisy o fakturach VAT.

    [...]

    Maddy, Ty jednak masz świętą cierpliwość:-) Mi się takiego wywodu nie
    chciało pisać i dlatego tylko prowokacyjnie zapytałem przedmówcę o
    podstawę jego jakże światłych wywodów czekając aż sam się zaplącze
    odpowiadając. A tu proszę, Maddy wpadła i wszystko, kawa na ławę...

    pozdrawiam serdecznie

    Tomek

    Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924