    From: "Piotr J.P." <8...@p...onet.TEGOTUNIEMA.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-11 i niewykazane prawa autorskie
    Date: 29 Apr 2004 14:00:24 GMT
    Sender: 8...@p...onet.pl@pa6.wielun.sdi.tpnet.pl

    poilkj <u...@d...invalid> wrote in news:c6r028$44q$1@inews.gazeta.pl:

    > Taką kartke z pieczątkami mozesz sobie zuzyc w toalecie.
    > Skoro przyslugiwaly ci koszty 50% to nalezalo zglośic pracodawcy ze
    > pit-11 nie jest wypelniony poprawnie.

    Hm.... ale nasz Glowny Ksiegowy z Bardzo Duzego Miasta twierdzi, ze
    wszystko OK i tylko my tu na Prowincji na niczym sie nie znamy...
    Problem dotyczy tak na oko setki ludzi rozrzuconych po Polsce.

    > Tobie pozostaje przepisac to do pit-37.

    No wlasnie zrobilem (i chyba tylko ja), przez co zostalem nazwany: Glupek
    Co Niepotrzebnie Filozofuje i Oddaje Lekka Reka Panstwu Kilkaset Zlotych
    Tym bardziej, ze kilka osob dostalo juz zwroty.

    Myslisz, ze US-y poczekaja, az narosna odsetki od tych kwot i wtedy wezma
    sie do roboty?...

    --
    Piotr