  • Data: 2016-01-17 23:43:42
    Temat: Re: PIT-11 wersja 23
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-17 o 23:06, Pete pisze:

    > A to jakiś wyścig jest? Jaka nagroda za najwcześniejsze wysłanie?

    Ogólnie nagrody nie ma. (choć akurat u mnie jest to kwestia kilku tysięcy)
    Ale jest możliwość złożenia od 01.stycznia.
    I odbierają mi tę możliwość.
    Jest wiele przypadków kiedy jest potrzeba złożenia wcześniej.
    Nie mówiąc już o opcji, że trzeba przygotować wersję awaryjnie papierową.
    To jest dezorganizacja i olewanie petenta.