eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT-28: czy nalezy zaokrąglać ryczałt do pełnego złotego ? › Re: PIT-28: czy nalezy zaokrąglać ryczałt do pełnego złotego ?
  • Data: 2007-01-22 13:28:25
    Temat: Re: PIT-28: czy nalezy zaokrąglać ryczałt do pełnego złotego ?
    Od: "piatkos" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ilanek wrote:
    > Czy miesięczne kwoty ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych należy
    > zaokrąglać do pełnego złotego ?
    > Przy wypełnianiu PIT-28 może pojawić się wtedy niezgodność między "kwotą
    > należnego ryczałtu" (część K, np. poz. 108) oraz "łączną kwotą ryczałtu"
    > (część L, np. poz. 122), która jest sumą zaokrąglonych ryczałtów
    > miesięcznych (bo oczywiście zaokrąglenia mogą się zsumować).

    uzupelnie pytanie o swoje watpliwosci.
    przez kilka miesiecy roku - nieswiadom swojego bledu - wplacalem do US
    podatek niezaokrąglony (z koncowka 0,50). Przy wypelnianiu PIT28
    program poprawil moj blad i automatycznie zaokragla w gore wplacone
    przeze mnie stawki. Jak mam teraz to wyprostowac, zeby dobrze bylo?:)

    Wojtek