    From: Jacek Sopocki <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-36 - lamerskie pytanie
    Date: Wed, 21 Apr 2010 23:08:56 +0200

    Dzięki za info, oczywiście, instrukcja jest i twierdzi że:

    "W części N podatnicy wykazują należne za poszczególne miesiące lub
    kwartały roku podatkowego zaliczki na podatek (...)"

    Czyli, zgodnie z opisanym przykładem - zaliczka należna za styczeń
    powinna wylądować w polu "styczeń". Mam rację?

    Sorry że pytam o takie podstawy ale gdybym ja pisał tę instrukcję to
    bardziej łopatologicznie bym to w niej wyłożył :-)

    Jacek

    atkowe/pit_2009/objpit-36-2009.pdf>