  • Data: 2004-04-23 08:24:01
    Temat: Re: PIT-36 pola 46/47
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-22 12:27, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > ??
    > :O !
    > Gdzieś takie coś znalazł ? :)
    "papierowy" PIT-36, strona 2, część E, pole 46 i 47 (opisy)

    > A to nie dziwota. Nie jest to przypadkiem efekt działania
    > chochlika drukarskiego ? :) Sprawdzałeś na innych formularzach ?
    > (AFAIK np. programów do wypełniania PITów są najmniej dwa :) a i
    > "czysty" wzór w PDFie gdzieś u ministra będzie leżał)
    Patrzyłem na inne i jest tak samo, np. tu:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/formularze_dotyczace_rozliczenia_za_rok_2003/p
    it_36n.pdf
    W opisie pola 46 miało chyba być: "uzyskiwał przychody z pozarolniczej
    działalności gospodarczej opodatkowanej na zasadach ogólnych (PIT-5) lub
    z działów specjalnych produkcji rolnej (PIT-7)". Tymczasem "PIT-5"
    znalazł się tylko w opisie pola 47: "uzyskiwał inne niż wyżej wymienione
    dochody opodatkowane na zasadach ogólnych i składał deklarację PIT-5,
    PIT-13, PIT-51 i/lub PIT-52".
    Wiem - czepiam się szczegółów ;-)

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /