    From: "qaz" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-37 a PIT-38.
    Date: Thu, 28 Apr 2005 02:24:08 +0200

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:d4oujr$c9b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "GuGu" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Wieksza paranoja jest niemozliwosc zaliczenia prowizji dot kredytu na
    akcje
    > jako kosztu pomniejszajacego zysk ze sprzedazy akcji. ---ciach---

    Smoq a kto powiedzial ze nie mozna? US? To niech sie powola na jakas
    wykladnie. Totalna bzdura. Przeciez bez kredytu nie osiagnalbys wiekszego
    przychodu a bez tego zysku od ktorego nie odprowadzilbys podatku itd.
    Zapewne czekaja nas jak zwykle wyjasnienia w US. Z drugiej strony to
    normalka gdy wprowadza sie nowe rozwiazania (czyt. skubanie podatnika).
    Zreszta pracownicy US nie musza sie znac na konstrukcji i funkcjonowaniu
    rynkow kapitalowych stad wydawane sa rozporzadzenia wewnetrzne, a te z kolei
    wcale nie sa wiazace. Ostateczna decyzja nalezy do sadu.
    Przypomina mi sie nagonka Kolodki w stylu : nie robic darowizny na osoby
    fizyczne bo damy po lapach ;)