  • 1. Data: 2006-04-08 22:03:32
    Temat: PIT 37 do zapłaty 70 gr - czy muszę??
    Od: "Piotrek" <p...@t...pl>

    Czy jeśli wychodzi w deklaracji rocznej dopłata 70 gr to muszę płacić?? Czy
    jest jakiś limit od jakiej kwoty się płaci, bo sam przekaz kosztuje więcej.
    Proszę o poradę.
    Pozdrawiam grupowiczów.
    Piotrek

  • 2. Data: 2006-04-08 22:04:09
    Temat: Re: PIT 37 do zapłaty 70 gr - czy muszę??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > jest jakiś limit od jakiej kwoty się płaci, bo sam przekaz kosztuje więcej.

    Ja twierdzę, że musisz, ale ja sie nie odzywam, bo inni twierdza, ze nie.

  • 3. Data: 2006-04-09 05:29:21
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 9 kwi o godzinie 00:04, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

    > Ja twierdzę, że musisz, ale ja sie nie odzywam, bo inni twierdza, ze nie.

    W katowickim, drugim USie, twierdzą że nie płaci się tak niskich dopłat.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 4. Data: 2006-04-09 07:04:07
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy
    > jest jakiś limit od jakiej kwoty się płaci, bo sam przekaz kosztuje

    Nie 0,70 zł ale 1,00 zł, bo zaokrągla się do pełnych złotych o czym
    wyrażnie pisze w G 110.
    Nic się nie stanie jak nie wpłacisz teraz, a uwzględnisz to w przyszłym
    roku. Od takiej kwoty nawet nie są naliczane odsetki.

  • 5. Data: 2006-04-09 14:31:37
    Od: "Piotrek" <p...@t...pl>

    Przepraszam, może nie jasno się wyraziłem, chodzi mi o deklarację roczną za
    2005 rok, więc jak najbardziej 70 gr.
    Nadal nie wiem na 100% co zrobić - czytałem też, że jakiś urząd skarbowy
    ponoć wypowiedział się, że do 2 zł nie trzeba. Moje więc pytanie do
    ekspertów grupowych czy to jest generalna zasada - bo nie mogę się dokopać
    do żadnych danych na ten temat.

  • 6. Data: 2006-04-09 14:33:44
    Od: "Piotrek" <p...@t...pl>

    Dzięki, ja chyba też zadzwonię do swojego
    Pozdrawiam.
    Piotrek

  • 7. Data: 2006-04-09 15:07:53
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    > ponoć wypowiedział się, że do 2 zł nie trzeba. Moje więc pytanie do
    > ekspertów grupowych czy to jest generalna zasada - bo nie mogę się dokopać

    I ja do deklaracji rocznej odniosłam się PIT-37 Dział G pozycja 110
    cytuję:Podatek należny ( po zaokrągleniu dopełnego złotego)
    Podany sposób zaokrąglania dotyczy formularza składanego od dnia 1 stycznia
    2006.

  • 8. Data: 2006-04-10 06:43:37
    Temat: Re: PIT 37 do zap?aty 70 gr - czy musz???
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Majkaa napisał:

> [...]
    > cytuję:Podatek należny ( po zaokrągleniu dopełnego złotego)
    > Podany sposób zaokrąglania dotyczy formularza składanego od dnia 1 stycznia

    No i świetnie. W pozycji 110 mamy zaokrąglone do pełnego złotego. Np.
    1000 zł. A zostało wpłaconych w trakcie roku podatkowego 999,30 zł
    zaliczek. Jaka wartość będzie w pozycji 114?

    pzdr

    Tomek

    Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924

  • 9. Data: 2006-04-10 19:21:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Majkaa wrote:
> [...]
    > cytuję:Podatek należny ( po zaokrągleniu dopełnego złotego)
    > Podany sposób zaokrąglania dotyczy formularza składanego od dnia 1 stycznia

    Ludźki kochane.
    Podatek się zaokrągla. Ale różnicę pomiędzy wpłaconymi zaliczkami
    (których się nie zaokrągla), a zaokrąglonym podatkiem wcale nie musi być
    okrągła.
    Jak w matematyce okragle - nieokragle = nieokragle.

  • 10. Data: 2006-04-10 20:15:28
    Temat: Re: PIT 37 do zap3aty 70 gr - czy musze??
    Od: "Piotrek" <p...@t...pl>

    He he - no tak - a ja już myślałem, że coś źle - pomimo poz. 110 nadal jak
    nic wychodzi 70 gr. :) - no chyba tu się nie dowiem co i jak - zapytam w
    urzędzie - dziękuję wszystkim za pomoc

    Piotrek