eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT-37, odliczenia od podatku (składka na ubezpieczenie zdrowotne) › Re: PIT-37, odliczenia od podatku (składka na ubezpieczenie zdrowotne)
  • Data: 2003-04-17 18:44:42
    Temat: Re: PIT-37, odliczenia od podatku (składka na ubezpieczenie zdrowotne)
    Od: "BM" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sumujesz.
    > Tak samo jak wszystkie pozostałe pokrywające się pola (z wyjątkiem kosztów
    > uzyskania przychodu, gdzie matematyka mówi ża A+B nie może być większe niż
    > 1732.72)

    Hmm... Wpisałem koszty uzyskania przychodu dużo wyższe:

    Koszty uzyskania przychodów od pracodawcy A (pole 35 PIT 11): 192 zł

    Koszty uzyskania przychodów od pracodawcy B (pole 35 PIT 11): 866 zł
    i tu dodatkowo mam w polu 39 PIT 11: 4700 zł (50% wartości pola 38)

    Suma od kosztów uzyskania przychodu od pracodawcy B: 5566 zł (pole 70 PIT 11).

    To drugie pole wynika z tego, że bardzo duży procent mojej pracy to coś związanego z
    pracą
    twórczą. Dawano mi w kwesturze do podpisania papier, w którym określałem procentowy
    udział
    pracy twórczej w całości.

    Tak więc w PIT 37 wpisałem jako całkowity koszt uzyskania przychodu: 5758 zł = 192 +
    866
    (nie przekracza 1732.72) + 4700.

    Mam nadzieję, że dobrze to zrozumiałem.

    Pozdrawiam