    From: s...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-37 wspolnie z malzonka - pytanie
    Date: Sun, 2 Mar 2008 05:09:02 -0800 (PST)

    Witam!Mam pytanie bo pierwszy raz będę rozliczała się na picie-37,i
    ogólnie wiem jak to zrobić ale problem w tym, że księgowa juz mnie
    rozliczyła za 2007r,a teraz dostałam rozliczenie za jeden dzień w
    grudniou 2007r,i nie mam zamiaru latać z tym znowu do ksiągowej i
    wydawać kasę, więc stąd pytanie do osób które się na tym znają i mogą
    mi pomóc ;] chodzi mi o to , że słyszałam że powinnam na tym picie-37
    zsumować coś z tamtego,ale czy ktoś mi może wytłumaczyć co i jak
    dokładnie należy zsumować???nie można zrobić nowego nie zsumując
    tamtego skoro już dostałam zwrot pieniędzy?z góry dziękuje za pomoc...