  • Data: 2005-02-14 09:36:01
    Temat: Re: PIT 4 - kiedy i czy musze ??
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ctvv82$fjj$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>,
    bo <a...@a...edu.pl> wrote:

    > doprzelania na konto zus jest
    > Min (podatek od podstawy ; Zdrowotne)
    > tu 10 gr.

    Już wszystko jasne, a mimochodem się dowiedziałem o ograniczaniu składki
    zdrowotnej do wysokości zaliczki (u pracowników) :)

    Przy okazji: podobno w takiej sytuacji trzeba jeszcze gdzieś jakąś
    dodatkową informację wysyłać. Szukałem na stronach ZUS, niczego nie
    znalazłem. Ktoś wie albo potrafi wskazać trop?

    > Nie ma "kwoty wolnej"
    >
    > Sa zryczaltowane koszty uzyskania i jest
    > Podatekod podstawy ktoy wynosi % minus....

    :D
    No to jak nie ma "kwoty wolnej", to minus co?

    > i tylko jeden podniot jest uprawniony do odjecia...
    > wskazany przez pracownika...
    >
    > jesli ktos ma gdzies etat, a gdzies pol...
    > i odlicza przy tym calym to ten pol juz bez minus...

    Ano. Ale w opisywanym przypadku to nie zachodzi. Rzeczywiście nie było
    tego "minus cośtam"... i podobno ja się na to zgodziłem :)
    W każdym razie na ten rok już wyprostowane.

    --
    pozdrawiam
    Jarek