  • 1. Data: 2004-11-12 08:10:11
    Temat: PIT 4 - prosze o pomoc.
    Od: "Mariola" <m...@h...pl>

    Dzien dobry,

    Jaka kwote nalezy wpisac w rubryce: 20 oraz 21
    w deklaracji PIT-4 ?

    Wynagrodzenie brutto to:1338,32

    Bardzo prosze o konkretna pomoc.

  • 2. Data: 2004-11-12 08:20:23
    Temat: Re: PIT 4 - prosze o pomoc.
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    +Jaka kwote nalezy wpisac w rubryce: 20 oraz 21
    +w deklaracji PIT-4 ?

    W wielkim uproszczeniu podstawę zdrowotnego (rubryka 20) i zaliczkę za
    miesiąc na podatek dochodowy (21), a najlepiej zrobisz jak przeczytasz sobie
    na drugiej stronie deklaracji punkcik 2 i 3

    ******************
    Alter Native

    Natura jest po stronie ukrytych wad.
    ******************

  • 3. Data: 2004-11-12 08:36:18
    Od: "Jacek" <j...@k...pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał

> [...]
    sobie
    > na drugiej stronie deklaracji punkcik 2 i 3

    Alez zes poradzil - nie ma co :)

  • 4. Data: 2004-11-12 08:41:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Użytkownik "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał

    > sobie

    > Alez zes poradzil - nie ma co :)

    Jakie pytanie taka porada. .
    Zreszta chyba dziewczyna nie chciała żeby jej ktoś to wyliczał, w końcu
    wszystkie kwoty ma wyliczone na liście płac.
    A przynajmniej powinna miec, jak nie ma to ma duuużo wieksze kłopoty niz
    wypełnianie PIT-4.

    Z listy płac na PIT-4 bierze się kwote brutto po odjęcu składek na ub.
    społeczne oraz kwotę zaliczki na podatek po obniżeniu o składke na
    ubezp. zdrowotne (7,75% oczywiście).

    Czego więcej mozna chcieć???

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2004-11-12 08:48:16
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    +Alez zes poradzil - nie ma co :)

    No cóż, wiedząc tylko, że "Wynagrodzenie brutto to:1338,32" to ciężko
    wywróżyć czy pracownik był na zwolnieniu chorobowym, urlopie wypoczynkowym,
    a może wychowawczym, czy dostaje zasiłek pielęgnacyjny, czy ma podwyższone
    KUP, a co najważniejsze ile osób dostaje to wynagrodzenie i w jakim wymiarze
    pracują?

    Można sobie założyć że jest to jedna osoba, bez podwyższonego KUP, bez tych
    wszystkich zasiłków, zwolnień i urlopów. Wówczas w rubryce 20 należałoby
    wpisać 1087,92 a w 21 58,90, ale towcale nie musi być prawda.

    Jak wiesz więcej, to wylicz
    pozdrawiam
    ******************

  • 6. Data: 2004-11-12 13:41:45
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    > wszystkie kwoty ma wyliczone na liście płac.
    > A przynajmniej powinna miec, jak nie ma to ma duuużo wieksze kłopoty niz

    może jestem trochę nadwrażliwy, ale czy kwota 1338,32 przypadkiem czegoś Wam
    nie przypomina?
    ;-)

    odnoszę wrażenie, że to nie jest zbieg okoliczności, choć nic nie stoi na
    przeszkodzie, żeby pracownik miał taką pensję brutto...
    :-)

    a do Marioli: jak możesz, to potwierdź kwotę tego pracownika, będziemy mieli
    całkowitą jasność.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 7. Data: 2004-11-12 13:52:33
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >ale czy kwota 1338,32 przypadkiem czegoś Wam
    >nie przypomina?

    Nie, to niemożliwe. To musi być przypadek. ;-)
    Alter Native (GG 4646628)
    Natura jest po stronie ukrytych wad.