  • 1. Data: 2004-11-12 00:54:15
    Temat: Pomyłka w PIT-36 - kontrola
    Od: "Szwajcar" <czadownia(to_usun_razem_z_nawiasami)@poczta.onet.pl>

    Witam!

    Przygotowując dokumenty na kontrolę do US zauważyłem błąd w naliczeniu ulgi
    remontowej.
    Przez błąd który popełniłem w formule Excela, naliczyłem DWA razy więcej
    funduszu remontowego.
    Wyszło go o 970,99 zł więcej czyli oszukałem Państwo na 184,49 zł

    Ile szykować pieniędzy na zadośćuczynienie?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-11-12 08:18:11
    Temat: Re: Pomyłka w PIT-36 - kontrola
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Ile szykować pieniędzy na zado?ćuczynienie?

    Trzeba bedzie sprzedac dom/mieszkanie ;-)))))))))

  • 3. Data: 2004-11-12 16:02:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ile szykować pieniędzy na zadośćuczynienie?

    dobra bomboniera, na kolana, i ew. koperta :-)
    *)

    P.

    *)
    zarcik

  • 4. Data: 2004-11-12 16:05:38
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:cn2mr2$2dg$1@inews.gazeta.pl...
    > dobra bomboniera, na kolana, i ew. koperta :-)
    > *)
    > *)
    > zarcik

    Dodajmy, ze malo smieszny.

    W sprawie zadoscuczynienia to co najmniej odsetki od tych 184,49zl. Ew. kara
    zalezy juz od konkretnego US.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856