    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-5
    Date: Fri, 18 Oct 2002 20:10:07 +0200

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Nie mam czasu szukac, ale cos mi sie obilo o uszy, ze nalezy zlozyc pierwszy
    > raz
    > kiedy "podtek od podstawy" bedzie wiekszy niz zero MIMO, ze ze wzgledu na
    > zdrowotne
    > zaliczka jet zero.
    > Tak tez mi tlumaczyla "moja" mila Pani w US...

    Miła Pani w moim US przysłała mi pismo że ponieważ nie ma podatku do
    zapłaty (własnie ze względu na zdrowotne) to oni mojego ptao chowają ad
    acta, ale generalnie mam nie przysyłac papierków bez potrzeby. Dopiero
    jak zaistnieje "obowiązek uiszczenia podatku".
    A bardzo niemiły Pan przez telefon bardzo niegrzecznie opier... mnie że
    przysyłam niepotrzebne papiery a oni to musza rejestrować i przerabiać.

    IMHO to zgodnie z ustawą składa się PIT-5 "w termienie płatności
    podatku". Nie ma płatności, nie ma PITa.
    Oczywiście jak raz płatnośc wyjdzie, to juz potem trzeba składać do
    końca roku (dla mnie nie takie oczywiste, ale do US owszem).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl