  • Data: 2003-04-13 22:22:32
    Temat: Re: PIT-5
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Apr 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ No widac mamy fajniejsze US niz gdzie indziej (wide stwierdzenie że
    >+ jeżeli zaniżenie zaliczki na PIT-5 było takie że nie należały sie
    >+ odsetki to korekty składac nie trzeba tylko wyrównac w natępnym picie).

    Tacy to pożyją :(
    Ja się już skarżyłem że u mnie chcieli korekt mimo że omsknęło mi
    się o jakieś 6 zł... To powinno być w ustawie !! (że do iluś zł
    i do iluś promili obrotów błędy można korygować off-line w miesiącu
    wykrycia, niezależnie od zapisów że to nie "nierzetelność").

    pozdrowienia, Gotfryd
    (na grupie na chwilę)